I need to be at work before 8am. May I Daven before Netz or should I work out a different arrangement with my work?

Davening before Netz is only allowed in a Sha’as Hadchak (for example an early morning flight – not something that happens on a daily basis), or if already done Bedieved one does not need to Daven again. If it is possible to be arranged with work to be able to Daven at a later time, that is definitely the preferred option.

 

Sources:

.שוע״ר סי’ פט סעי’ א וט. ולהעיר מטור סוסי׳ נח. משנ״ב שם יט .ושם לענין ק״ש, שאם רגיל לעשות כן אפי׳ בדיעבד לא יצא

אבל פשטות ד׳ הב״י שם מורים, שאין כאן דין לגבי בדיעבד, כ״א אזהרה שלא לעשות, ולא שלא יצא. וכ״כ בכוונתו במאמ״ר סנ״ח סק״ד. וראה בני ציון ליכטמאן סנ״ח סק״ח בכוונת הב״י. אבל מוכיח שם דלא כוותי׳. ובלא״ה, בשעת הדחק יצא יד״ח אפי׳ ברגיל – ראה כס״מ ק״ש פ״א הי״ב בשם רבינו מנוח. ב״ח. א״ר סק״ח. משנ״ב שם. א״ר סנ״ח

וראה שו״ת שאילות שמואל סי״ב, דה״ה לענין תפלה, ושלא יצא יד״ח ברגיל. וכ״ה במקו״ח רסי׳ פט ד״ה ואם התפלל. אבל בקיצור הלכות שם סתקי״ז ס״ב (ומציין לזה כאן) מספקא לי׳ גם לענין ק״ש. וכ״כ בכסא אליהו ספ״ט סק״ב בסופו. אבל שם ר״ל שמעלוה״ש הוא רק בדיעבד, ועשה מחלוקת בין הרמב״ם והרא״ש. וא״כ לדידן שמותר אפי׳ לכתחילה בשעה״ד, כמ״ש בשו״ע (ואיהו קמתמה על פסק המחבר) ושו״ע אדה״ז (ס״א), אזלינן בתר איפכא

והנה, בשו״ע אדה״ז השמיט ד״ז אפי׳ לענין ק״ש. וראה תהל״ד רסי׳ פט שהשמיט מחמת פשיטותו. וכמ״ש בב״ח עד״ז במה שהשמיטו המחבר בשו״ע. ודוחק קצת. ויותר נראה כמ״ש לעיל, שהוא אזהרת הטור, וא״כ אכן פשוט הוא, וכל׳ הב״י שם. ובתהל״ד שם דצ״ע שלא נז׳ בטור לענין תפלה. ויתכן לחלק בין הדבקים, דק״ש שאני, שעשו הרחקה וגדר מצד דין ובקומך שיהא בשעה שרוב בנ״א קמים, אבל בתפלה הוא רק תוספת זהירות, ככב״ד שזמנו מעלוה״ש, ונוסף גם הוא משום ייראוך עם שמש. ומדוויק גם שבק״ש נז׳ רק אנוס, אבל בתפלה הל׳ שעה״ד