I asked someone if he wants to put on תפילין, he said yes but only if the other גוים in his office do so as well. Can I do that?

 

It is a Bizayon to the Tefillin. Therefore, you should do whatever you can to make sure that they would not put on the Tefillin. However, you should put on the Tefillin with the yid even if, as a result, the Goyim would put it on as well. You should avoid doing so yourself, putting on the goyim.

 

Sources:

פשוט שכיון שאינו אסור מן הדין, לית לן להחמיר במקום מניעת מצוה:

May a Goy who is in the process of becoming a Ger put on Possul Tefillin?

וכש״כ הוא מדעת הפוסקים, ראה שו״ת מנח״י ג, ג ודעמי׳ להתיר להניח תפלין אף אם אח״כ ישרפו מחמת חשש מחלה מידבקת. אלא דהתם גרמא הוא. ועוד כמה טעמים כתבו להיתר. ומ״מ פשוט שנדו״ד אינו בזיון ממש. וש״ד. וראה בכעי״ז פמ״ג פ במ״ז א בחולה שחייב בתפלין אפי׳ אם יפיח דלא אתי דרבנן ומבטל דאורייתא. וכש״כ בנדו״ד שאינו אפי׳ מדרבנן. וראה גם:

If I needed the bathroom while I was in Teffilin and I held it in – did I fulfill the Mitzvah?

ואין לומר שאין לחוש לאיום שלו שלא יניח, דבדידי׳ וברצונו תליא, ואין אנו חוששין לאיומיו, וע״ד שכתב בס״ח שיז באיום ליתן צדקה לרשע, ובברכ״י יו״ד רנז, ו באיום על גבאי צדקה. שרוצה לקבל יותר. וראה שו״ת מלמד להועיל א, סא לגבי אשה שאיימה בהתאבדות אם בנה לא יחלל שבת, וכללא דמילתא בכל הני מילי הוא שאין אנו חוששים לזה. וכן מצינו בכמה דוכתי שאין חוששין לאיומים שימירו דתם (ראה שו״ת הריטב״א קעט. מהר״י אסאד אה״ע קמ. תורת לשמה צג. וראה תשורת שי תנינא ג). ועיקר טעמם שכל המסיתים יאיימו. ואין שומעין להם לעקור דבר א׳ מד״ס. אבל הכא שאני שהמדובר בביטול מצות תפלין. ואנו מחוייבים בכך משום ערבות. ולאידך האיום הוא בדבר שאי״ב עבירה כלל.

 

 

#28593