If one said Musaf Ata Yatzarta on a weekday Rosh Chodesh, does one need to repeat repeat Musaf for Rosh Chodesh?
Yes.
Sources:
ראה עד״ז בפמ״ג תפז בא״א א – בנוגע יו״ט, וחתם בנוסח דיו״ט שחל בשבת. אבל ראה בכה״ח שם יא משה״ק מדוע לא מהני משום חזרה תוכ״ד. והנה, את״ל בטעם דמהני תוכ״ד משום הוספת שבח ל״ש לומר כן במאורע שלא בזמנו, שאי״ז שבח רק שקר. וגם את״ל דתוכ״ד מהני מדין עקירה, כאן אין בעיקרה ניכרת, שהרי ראה כלי מה דיו״ט שחל בשבת. [ואפילו בשבת גרידא שאמר מקדש השבת ישראל והזמנים, שחתם תחילה כתיקונו רק הוסיף אח״כ – ראה חידושים וביאורים ברכות סוסי׳ טז דס״ל שלא יצא. אבל איהו כ״כ מחמת גוף הברכה ולא משום החתימה. ובזה יש לדון, דדל מהכא מה שהזכיר של יו״ט, וה״ז כמאורע שלא בזמנו ולא יותר. ובברכ״י תצ, ו הביא משו״ת מהר״י פלאגי צח, שיצא בשבת חוה״מ כשחתם בשחרית מקדש השבת וישראל והזמנים, ובשו״ת הנ״ל בפנים כתב בטעמו שהוספת ישראל והזמנים היא הוספת שבח אחרי הברכה וה״ט דשאני התם, שכבר סיים הברכה, וה״ז כשח בין ברכה לברכה. וראה מה שדן בדבריו בעדות ביעקב שילוני ב, קמה, ה. וראה גם שיח מרדכי ווייסמאן ב, ה ובהוספות לשם].
#23312