I know we are meant to do Negel Vasser with babies from the Bris, from when should we be careful with a baby girl?

There is no Halacha to wash babies Negel Vasser from their Bris. However, the Alter Rebbe writes that one who is careful not to have babies touch food from the day of their Bris is considered holy. With a girl, this would apply from when they are named, or from the birth.

 

Sources:

הזהירות מנגיעת קטן – שו״ע אדה״ז מהדו״ב ס״ד ס״ב ובהנסמן במהדו״ח. א״א מבוטשאטש שם ס״ג. שו״ת קרן לדוד או״ח ס״א. דברי יציב ח״א ס״א.

ולענין קטנה – ראה שו״ת צי״א ח״ז ס״ב. אבל ראה לקו״ש חי״ד ע׳ 250. חכ״ב ע׳ 64. אג״ק ח״ה ע׳ רנז. ח״כ ע׳ רכו. חכ״ב ע׳ רס. שיחת יט״כ תשכ״ו. יט״כ תשמ״א. ש״פ בשלח תשמ״ב. ועוד. וראה קובץ העו״ב תשפב.

לענין ההשתמשות במאכלים שנגעו – ראה כאן.

וראה כאן:

If cloths or food have been touched without doing Negel Vasser first, can they still be used?

בנוגע ההנהגה למעשה בנט״י (והיינו, לא רק הזהירות מנגיעתם) – בצוואת כ״ק אדמו״ר מוהרש״ב נ״ע, אג״ק ב ע׳ תתקה: אחר ימי העטיפה (וויקלען) ליטול ידיו נט״י שחרית. והיינו אחרי כמה שבועות מהלידה (ובפשטות שלפני סיים ימי העטיפה קשה במציאות ליטול ידיהם, וגם ל״ש הזהירות שלא יגעו במאכלים). ובהוספות לס׳ הזכרונות ב ע׳ 435 (השלמות לפרק צג, ע׳ 168) הנהגת  הרבנית רחל, אם אביו של אדה״ז, ע״פ הוראת ר׳ יואל בע״ש: נאך איידער דער קינד איז אלט געוואן א חודש.

 אבל בס׳ התולדות בעש״ט א בסופו ע׳ 421 (התפרסם בשמועסן תש״ג, ושם תוספת מכ״ק אדמו״ר מוהריי״צ נ״ע) הוראה בתור תיקון, להיות מיילדת ליולדות עניות, וכשיוולדו בנים, ליטול ידיהם שחרית מיום הברית והלאה, וכמשמעות אדה״ז. ובתשורה למשפ׳ יוניק י״ג תשרי תשס״ד, יומן הר״ד ע״ה יוניק ששמע מהרבנית חנה ע״ה שבעלה הורה לה, כנראה ע״פ הוראת כ״ק אדמו״ר מוהרש״ב נ״ע, ליטול ידי בנה, כ״ק אד״ש, מיום לידתו, כשניעור משנתו לפני שהניקה אותו. וראה כפ״ח גל׳ 1601. תולדות לוי יצחק ב ע׳ 339.